Hm, vsake oči imajo svojega malarja. Moje mnenje je sledeče:
1. Še vedno sem navdušen, da imamo svojega pregledovalca, saj je komunikacija v slovenščini meni neprimerno bolj prijazna, pozna lokalno sceno in tudi razmere na terenu.
2. Ne smemo takoj na prvo žogo popljuvati nekoga, ki smo si ga želeli, sedaj ko mogoče sicer precej strogo dela po pravilih, pa nam to ni všeč. Hm, to me malo spominja na radarje v Mariboru. Ko odskočimo pred prehitrim voznikom bomo vpili na križ ga je treba pribiti, na koncu pa nanj pribijemo tistega, ki je radarje postavil.
3. Če sami delamo napake, se ne jezimo na pregledovalca. Volk verjamem, da so bili tvoji nameni več kot dobri, toda pri pripravi tvojega dogodka si zagrešil nekaj kapitalnih napak, kar smo ti že v neki drugi temi na forumu namignili čisto običajni geolovci.
4. Ja, strogost. Naš pregledovalec se mi zdi kot nekdo, ki se ravnokar zaposli in želi sebi in šefom dokazati, da niso naredili kapitalne napake, ko so ga zaposlili. In tu mislim, da tudi dela stvari, ki se potem postavljalcem zakladov zamerijo - dejansko je, kot temu običajno rečemo, picajzlast. Oziroma včasih gre s svojim razumevanjem pravil že v skrajnost, ki marsikomu (upravičeno) ni všeč. Za razliko od Vrsota, ki je poslal dva ali tri stavke copy-paste pravil, se tu dogaja, da dobimo dva posta pripomb, ker so enostavno preobsežne, da bi šle zaradi prostorske omejitve v enega. In med tem, ko je vsakomur jasno, da je zaklad z naslovom Interspar in opisom trgovine čista komerciala (objavljen nedavno v Beljaku v Avstriji), je seveda težava sivo polje, kjer pa bi lahko deloval veliko bolj "cum grano salis". In cvetk s tega področja in pritožb sem slišal vsaj s strani štirih geolovcev kup. Bolj kot prijazne pripombe so bile v stilu "zadavil(a) ga bom". In moram reči, da sem se dostikrat strinjal z njimi (pa ne glede davljenja in podobnih nasilnih koncev). Kako se lahko šteje za pretirano komercialo nekaj na kar ne moreš vplivati? Če je del uganke druga stran, ki ima zaradi lastnega preživetja eno ali dve pasici z reklamami? Ko jih je že na strani geochaching.com dostikrat več (itak kapitalistični koncept über alles). In kako je lahko sporno, če narediš uganko in vanjo nalimaš nekaj junakov iz risank to sedaj "poziv k udejstvovanju"? Ja, zanesljivo bo sedaj stotine geolovcev preklopilo iz geolova v gledanje stripov ali kakšno drugo podobno dejavnost. Samo še čakam, kdaj bodo postali sporni atributi kot so hoja, plezanje, kolesarjenje ali zgolj postavljanje škatlic tam, kjer ne gre za čiste drive in, ker pač pozivajo k udejstvovanju. Čeprav, saj tudi drive in in vožnja ... pa da ni to pretirana komerciala, ker avti so tudi konec koncev različnih znamk, pa vsako trži stvari, pa še kaj bi se lahko naštelo
Moje mnenje. Prav je, da se pove, kaj nas moti. Toda nekako smo pregledovalec na eni strani in geolovci (skrivalci) na drugi kot dvoje kamnov, ki jih voda (beri čas) brusita. Počasi bomo pripravljeni priznati, da tudi sami delamo napake in da je kakšna pripomba Nikrmane upravičena. In na drugi strani bo tudi sam moral začeti pravila vseeno jemati z drobcem soli ...