
Kje potegniti mejo pri reklamah? Na reklamni material smo zelo alergični! Ampak ne v zakladkih. Zakaj? Ker smo skoraj prepričani, da veliko večino "reklamnih" stvari v zakladke položijo ljudje, ki za podjetje, ki se z njimi reklamira, še nikoli niso slišali. Po moje le redko kdo ve, s čigavimi kemičnimi svinčniki piše. Ali čigav odsevnik nosi njegov otrok, ko gredo zvečer na sprehod. Torej v resnici ne gre za načrtno reklamiranje, bolj za recikliranje stvari, ki jih ne potrebuješ. Ali še bolje: za pripravljenost žrtvovati reklamni izdelek za neko drugo stvar iz zaklada. To pa potem ni več reklama. In kadar najdeš nekaj, za kar si trdno prepričan, da je reklama, izdelek pa poleg tega sploh ni uporaben, lahko:
a. zakolneš, če otrok ni v bližini;
b. s pogledom poiščeš drugo odraslo osebo in zaviješ z očmi;
c. primeš reklamni izdelek in ga vržeš v koš.
Mnogo bolj sporna so reklamna obvestila, ki jih otroci v začetku šolskega leta nosijo domov. Ali rumene rutke z maskoto ene izmed zavarovalnic, ki jih otroci dobijo v šoli in jih MORAJO nosit celo prvo šolsko leto pa še malo drugega zraven. In še mnogo je tega! Reklame v zakladkih so tam za odkup ali iz obupa.
