Dirka sledljivčkov 2020: poletje v školjki
Tokrat bomo o tem, kako letos ni pravo leto za dirkanje s sledljivimi dirkači, potarnali samo na začetku. Kar je res, je res. Dirkači so v zadnjih dveh mesecih, odkar smo popisali stanje, pridelali zgolj 49.589,30 km. Zdi se torej, kot da so poletje preživeli večinoma vsak v svoji školjki oziroma zakladu. Nekaj mora biti narobe, da je dirkač prej prišel na Novo Zelandijo kot v Francijo. Dirkači so do konca avgusta sicer skupaj nabrali 579.808,40 km in na 4 celinah obiskali 23 držav. Zadnja je prišla na seznam obiskanih držav prav že omenjena Francija. Lestvica in zemljevid s tedensko posodabljanim stanjem sta seveda na spletni strani Dirka sledljivčkov 2020.
Res je, nekateri so bili nekateri srečnejši od drugih. Štirinajst od 41 dirkačev je v zadnjih dveh mesecih naredilo več kot 1.000 km. Res pa je tudi, da so bili nekateri nesrečnejši od drugih. Z veliko žalostjo moramo ugotoviti, da sta Hiking Boot on the race ekipe zakri in Izidor’s Turbo ’55 Chevy Gaser, ki ga je v svet poslal zmagovalec dirke leta 2018 torchic2, najverjetneje izgubljena. Oba sta bila zadnjič opažena februarja, pregled dnevniških zapisov zakladov, v katere sta bila odložena, pa kaže na uničujoči napad bunkljev. 😔
Na vrhu ni nobenih sprememb. In jih kot vse kaže ne bo prav veliko. Razen, če ne bosta vodilna Mountain racer in Turboglav, potujoča reklama za geolovski del projekta Neverjetne gore, izpuščena v divjino in se bosta v zadnjem četrtletju neposredno spopadla za zmago. Čez poletje sta se po lestvici najbolj povzpela Friendly racer will win in Vesna’s Turbo Sky Boat. Prijaznega dirkača, ki je od zmage sicer še daleč, je dobil v roke nemški TB-fanatik Kavau-FO in mu od srede julija pridelal kar nekaj tisoč kilometrov. Vesnina turbo nebesna ladja, ki je prezimovanje v Bohinjskih planinah potegnila v pomlad, je šla iz rok v roke nekaj ekip in svoje kilometre pridelala po Nemčiji in Poljski. Oba sta se s tem utrdila v prvi trideseterici.
Pet mest, a tistih bolj pri vrhu, je čez poletje pridobil Urban’s Turbo Fast-Bed Hauler in se povzpel na peto mesto, tik pred Salzburgerjevo zobno ščetko. Iz geografije vemo, da je Norveška dolga država, zdaj pa je to še praktično dokazal Geo-Tyre GT, ki si je čez poletje v tej državi od zaklada do zaklada nabral dobrih 3.000 km. Njegovi kompanjoni, s katerimi je v začetku leta obiskal Tajsko, so bili manj srečni: Toni the Winner se z nabranimi kilometri glede na okoliščine ne bi smel pritoževati, Ben Sandwich in Diaper Dragger pa najbrž malo poškrtata z zobmi. Vrstni red glede na razdaljo, nabrano od 6. julija, je v spodnji tabeli.
Na koncu se malo pomudimo še pri dnu te tabele. Da od 41 dirkačev le šesterica čez poletje ni zabeležila nobenega premika, je vsekakor dobra novica. Za preostalih 35 seveda, pa tudi za potovanje sledljivčkov nasploh. Nekaj več kot polovica vseh dirkačev se je premaknila v zadnjih dveh tednih. Zelo verjetno izgubljena sta samo omenjena dva. Ostali z ničlo so bodisi v geolovskih rokah bodisi v zakladu, ki ga ni še nihče obiskal, odkar so bili odloženi vanj. Planina v Lazu je lahko tudi nekaj kilometrov od milijonskega mesta na Novi Zelandiji ali v bukolični pokrajini vzhodno od Londona, katere idilo zmoti samo tu in tam kak umor na podeželju.
Kaj bo prinesla negotova korona jesen? Bomo videli. Dirkači vstopajo v zadnjo tretjino dirke. Lahko smo zadovoljni, da jih je še 39 v igri za zmago. Res je, da nekateri potrebujejo čudež, da bi zmagali, drugi pa čudež, da ne bi zmagali (čudež je lahko tudi za oboje isti 😉), ampak presenečenja so vedno možna, upanje pa umira zadnje. Srečno pot!